بهترین کشورها برای مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت کدامند؟

زمان مطالعه: 13 دقیقه

تمام افرادی که تصمیم به ‌مهاجرت می‌گیرند به‌ دنبال شرایط زندگی بهتر نسبت به کشور خود با ویژگی‌های سطح بالا و همینطور درآمد مناسب، تحصیلات خوب، محیط زیست تمیز، امکانات رفاهی و مراقبت‌های بهداشتی و سلامتی هستند. به ‌شما توصیه می‌کنیم در صورتی که تصمیم به ‌مهاجرت گرفته‌اید یا در شرف مهاجرت هستید، تحقیق کنید. از فرصت‌ها، قوانین و شرایط موجود در آن کشور با خبر باشید. می‌توان گفت بهترین کشورها برای مهاجرت کشورهایی است که شرایط فرهنگی، دینی، اجتماعی، سیاسی و همین طور هزینه‌های زندگی و فرصت شغلی مناسبی برای شما فراهم کند. داوین گشت در این مطلب قصد دارد تا بهترین کشورها برای مهاجرت و مهاجرپذیرترین ها را به شما همراهان همیشگی معرفی کند.

مهاجرت

حق انتخاب یکی از حقوق اولیه ما انسان ها است. درست است که ما برای به دنیا آمدن و انتخاب محل تولدمان حق انتخابی نداشتیم. اما می توانیم برای آینده خود و فرزندانمان تصمیم گیری کنیم. کشور و مکانی را انتخاب کنیم که به معیار ها و اهداف ما نزدیک تر باشد. یادتان باشد که این انتخاب بسیار حیاتی است. می تواند مسیر زندگی شما را به طور کلی تغییر دهد. پس لازم است که با دقت و ظرافت خاصی دست به انتخاب بزنید.

همه می دانیم که برای مهاجرت باید به فکر محلی باشیم که درآمد بهتری در آن داشته باشیم. از رفاه اجتماعی خوبی برخوردار باشیم. اما این تمام چیزی که می خواهیم نیست. تنها با تکیه بر این موارد نمی توانیم بهترین کشور برای مهاجرت را انتخاب کنیم. همانطور که گفتیم این تصمیم یک انتخاب حیاتی است. پس کمی موشکافانه تر به این موضوع نگاه کنید تا آینده ای روشن و پر از موفقیت پیش روی خود داشته باشید.

بهترین کشورها برای مهاجرت

بهترین کشورها برای مهاجرت کدام کشورها هستند؟

اگر می خواهید بهترین کشورها برای مهاجرت را انتخاب کنید باید اول از هر چیزی معیار های خودتان را مشخص کنید. زمانی که بدانید دنبال چه هستید و چرا می خواهید از کشور مادریتان مهاجرت کنید راحت تر می توانید کشور مقصدتان را انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین کشورها برای مهاجرت اول باید به شرایط شخصی خودتان مراجعه کنید. هر کشوری در دنیا بر اساس قوانین ملیت و مهاجرت خودش شرایطی پیش روی متقاضیان مهاجرت می گذارد که باید با بررسی و مطابقت آن قوانین با شرایط شخص متقاضی تصمیم گیری کرد. فرهنگ کشورها بسیار مهم است. در این که ایرانیان با فرهنگ کشورهای همسایه بهتر کنار می آیند شکی نیست، اما کشورهای خاورمیانه شاید مقصد مناسبی برای هر کسی نباشد. برخی افراد با هدف گذاری اشتباه هرگز به نتیجه نمی رسند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

مهاجرت و انتخاب بهترین کشورها برای مهاجرت به ‌این راحتی‌ها نیست. گاهی در برخی از شرایط، نیازمندی‌ها و قوانین مهاجرتی آن چنان می‌توانند پیچیده باشند که بعد از مهاجرت شما به ‌کشور مقصد هم شما را دچار مشکلات عدیده‌ای می کنند. به ‌یاد داشته باشید همیشه میزان تحصیلات شما، حداکثر یا حداقل سنتان، آشنایی با زبان‌های خارجی، سرمایه‌ی شما، سابقه‌ی کار، مذهب و سابقه‌ی ارتکاب به جرائم شما در کشور خودتان می‌تواند تاثیر بسزایی در امور مهاجرت شما بگذارد.

در تحقیقات اخیری که به ‌انجام رسیده است، کشور ایالات متحده‌ی آمریکا با ۱۶۵ میلیون نفر مهاجر و پس از آن بریتانیا، کانادا و فرانسه هر یک با ۴۵ میلیون نفر جزو بهترین کشورها برای مهاجرت به‌ حساب می‌آیند. بعد از این کشورها، کشورهایی مانند اسپانیا، عربستان سعودی، آلمان و استرالیا هم کشورهای پر طرفدار بعدی در ردیف مهاجر پذیرترین کشورها قرار گرفته‌اند.

توصیه های مهاجرتی

به ‌هر علتی که تصمیم به ‌مهاجرت گرفته باشید، به ‌شما توصیه می‌کنیم تمامی جوانب و راه‌های ممکن و همین طور قوانین کشورهای مقصد را بسنجید تا بتوانید مشکلات مهاجرت خود را کمتر کنید. داوین گشت قصد دارد تا بهترین کشورها برای مهاجرت و چند کشور محبوب برای مهاجرت و همینطور چند کشور دیگر را که می‌توانند فرصت مهاجرتی خوبی باشند را به‌ شما معرفی کند. همان طور که می‌دانید، نمی‌توان به راحتی یک فهرست را تهیه کرد و اعلام کرد که این کشورها می‌توانند بهترین کشورها برای مهاجرت باشند، چرا که شرایط هر فرد، خواسته‌ها و شرایط لازم برای مهاجرت می‌توانند متفاوت باشند.

شما به ‌عنوان یک فرد ایرانی می‌توانید کشورهای آسیایی، آفریقایی، اروپایی و آمریکایی را برای مهاجرت خود انتخاب کنید. برای این انتخاب می‌توانید دلیل قانع کننده‌ای هم داشته باشید. به‌ همین خاطر ما سعی می‌کنیم چند کشور مهاجر پذیر را به ‌شما معرفی کنیم تا بتوانید در هنگام انتخاب خود لیست متنوعی از چند کشور برای انتخاب بهترین کشورها برای مهاجرت داشته باشید.

بهترین کشورها برای مهاجرت

قاره آمریکا

این قاره شامل کشور آمریکا، کانادا و مکزیک است. دو کشور اول از بهترین کشورها برای مهاجرت و مهاجر پذیرترین کشورهای جهان هستند. هر دو برنامه های منسجم و مشخص برای جذب مهاجر و ادغام آن با جامعه دارند. در قاره آمریکا (چه شمالی و چه جنوبی) اگر کودکی متولد شود (با پدر و مادری با هر ملیت) شهروندی آن کشوری که در آن متولد شده است را دریافت می کند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

ایالات متحده آمریکا

آمریکا کشوری بسیار وسیع در آمریکای شمالی است. این کشور بیش از پنجاه ایالت مختلف دارد. از آن جایی که کشور آمریکا به صورت فدرال اداره می شود، تمامی قوانین این کشور به صورت ایالتی با هم تفاوت دارند. از ادیان مختلف گرفته تا تمامی نژادها و ملیت های مختلف در این کشور وسیع وجود دارد. کشور آمریکا چهارمین کشور جهان از لحاظ وسعت محسوب شده و از نظر جمعیتی رتبه سومین کشور جهان را به خود اختصاص داده است. سیستم آموزشی حاکم بر کشور آمریکا معمولا معیار استاندارد آموزشی جهانی دنیا است. دانشگاه ها و کالج های موجود در این کشور همواره برترین بوده و علاوه بر کیفیت تحصیلی از نظر تعداد نیز در جهان حرف اول را می زند.

کشور آمریکا همواره یکی از انتخاب های افراد برای زندگی بهتر به شمار می رود. البته این کشور نیز مانند تمامی کشورهای دنیا دارای نقاط ضعف و قوت خود می باشد. اما با توجه به استانداردهای زندگی شاید بتوان گفت که این کشور در سال 2020، یکی از کشورهای مناسب و درجه یک جهت زندگی است. یکی دیگر از علل انتخاب کشور آمریکا برای مهاجرت این است که این کشور، کشور فرصت ها تلقی شده و در جای جای آن شغل مناسب و رفاه اقتصادی وجود دارد.

بهترین کشورها برای مهاجرت

مهاجر پذیر بودن آمریکا

کشور آمریکا به علت انگلیسی زبان بودن و همچنین مهاجر پذیر بودنش و با توجه به شرایط گفته شده همچنان در صدر انتخاب های مهاجرتی افراد می باشد. این کشور همیشه از ایده های نو و جدید استقبال کرده و به افرادی که استعداد خاص دارند امکانات خاصی ارائه می دهد. یکی از این امکانات که صرفا به افراد خاص ارائه می شود، ویزای eb1 است.
از آنجا که کشور آمریکا صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیا در سطح جهان بوده و بیشترین میزان تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده است، همواره مهاجرت به آمریکا و زندگی در آن آرزوی دیرینه‌ی بسیاری از افراد است که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند.

بهترین کشورها برای مهاجرت
آمریکا و یا سرزمین فرصت ها، کشوری است که بر مبنای ایده های توسعه طلبانه و ایده های ترقی خواهانه‌ی آنان تاسیس شده و به سرعت رشد کرده است. تا آنجا که می توان به راحتی اذعان داشت که در قرن حاضر قدرتمند ترین و پیشرفته ترین کشور جهان به حساب می آید. ایالات متحده آمریکا مقصد اول تمامی مهاجران از چهار سمت دنیا محسوب می شود و یا اگر نتوانند به این کشور مهاجرت کنند لااقل آرزوی مهاجرت به این کشور و زندگی در این کشور قدرتمند را در سر می پرورانند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

کانادا

شاید از این که کشور کانادا را در اولین رتبه مشاهده می کنید، تعجب نکرده باشید. این روزها تقریبا نیمی از افرادی که قصد مهاجرت دارند هدف اصلیشان کشور کانادا است. این کشور به خصوص در سال های اخیر بسیار مورد توجه مهاجرین ایرانی قرار گرفته است. کشور کانادا از لحاظ اقتصادی بسیار قدرتمند می باشد و جزو کشورهای توسعه یافته ای است که همچنان تمایل دارد با جذب مهاجرین متخصص و حرفه ای به رونق اقتصادی خود کمک کند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

شما در این کشور می توانید به راحتی بعد از سه سال کار کردن برای اقامت دائم درخواست دهید. اما برای استفاده از این روش باید به دنبال مهاجرت به کانادا با ویزای جاب آفر باشید.

بهترین کشورها برای مهاجرت

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که اخذ ویزای کاری یکی از آن ها است. یکی دیگر از متداول ترین روش های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در این کشور می باشد. اما توصیه ما این است که به خوبی درباره رشته تحصیلی و آینده کاری آن رشته در کانادا فکر کنید تا بعد از اتمام تحصیلتان بتوانید همان جا مشغول به کار شوید.
ویزای معروف دیگری که برای مهاجرت به کانادا از آن استفاده می شود، ویزای skill worker است. از آنجایی که دولت کانادا برای جذب نیروهای متخصص اهمیت زیادی قائل است این برنامه مهاجرتی را ترتیب داده است تا از طریق آن افراد متخصص بتوانند وارد این کشور شوند و از مزایای زندگی در کانادا بهره مند شوند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

قاره اروپا

اقامت در اروپا به علت نزدیکی از لحاظ مسافت به کشورهای فارسی زبان، همیشه به صورت جدی مطرح بوده است. تعداد زیادی ایرانی و افغانی در قاره اروپا، بیشتر از طریق تقاضای پناهندگی سکنی گرفته اند. تقریبا همه کشورهای اروپایی در رتبه بندی سالانه راحتی در دوست یابی رتبه های بدی دارند. این بدان معنی است که وارد شدن در این جوامع و احساس وطن داشتن به این کشورها نیاز به تلاش مضاعف دارد.

بهترین کشورها برای مهاجرت

آلمان

آلمان اقتصاد اول اروپا و پنجمین اقتصاد قدرتمند جهان است. این کشور از لحاظ صنعت و تکنولوژی همواره در بین 5 کشور برتر جهان قرار دارد. از سوی دیگر آلمان از بالاترین استانداردهای زندگی، پایین‌ترین نرخ بیکاری در اروپا، بهترین امکانات اجتماعی و رفاهی برخوردار است. همچنین از بزرگ ترین کشورهای اروپایی محسوب می شود.

بهترین کشورها برای مهاجرت
در میان دیگر کشورهای اروپایی آلمان بیشترین تعداد مهاجر را دارد. آلمان تعداد زیادی پناهنده را در سال های اخیر پذیرفته است. علاوه بر این، این کشور مبادرت به جذب کارگر ماهر و افراد تحصیل کرده نیز می کند. چرا که اقتصاد و صنعت آلمان برای رشد نیاز به نیروی کار ماهر و تحصیل کرده دارد.

بهترین کشورها برای مهاجرت

در حال حاضر طرح هایی مانند کارت آبی برای جذب کارگران ماهر و تحصیل کرده در این کشور برقرار است. جمعیت فارسی زبان شهر کلن از دیگر شهرهای آلمان بیشتر است. اگرچه تعداد فارسی زبانان در دوسلدورف نیز چشمگیر است.

بهترین کشورها برای مهاجرت

از چالش های اصلی زندگی و ادغام در جامعه آلمان، عدم تسلط مردم این کشور به زبان انگلیسی و خلق و خوی سرد مردم این کشور است. زبان آلمانی زبان سختی است و تسلط به آن نیاز به زمان طولانی دارد. اما شناخت بیشتر از این کشور و فرهنگ آن به مهاجران در ادغام موفق با جامعه کمک شایانی می کند. منظور از ادغام آن است که فرد مهاجر کشور جدید را به مانند وطن خود دوست بدارد و خود را جزوی از آنجا تلقی کند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

انگلیس

انگلیس از مهاجر پذیرترین کشورهای اروپایی است. این کشور افراد ثروتمند را نیز در جذب خود مورد لحاظ قرار داده است. انگلیس به دلیل برنامه خروج از اروپا دارای آینده نسبتا نامعلوم اقتصادی قرار دارد.

بهترین کشورها برای مهاجرت

با توجه به این که اروپاییان زیادی در انگلیس مشغول به کار هستند و با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شرایط آن ها هم متفاوت خواهد بود، شاید این مساله فضای بهتری را برای مهاجران ایرانی و افغانی بازتر کند. باید منتظر بود و نتیجه خروج از اتحادیه اروپا را دید.

بهترین کشورها برای مهاجرت

گروه بزرگی از فارسی زبانان در انگلیس زندگی می کنند. با توجه به زبان رسمی انگلیسی و نزدیکی جغرافیایی به ایران و افغانستان از گزینه های جدی مهاجرت ایرانیان تلقی می شود. تعداد مهاجران در انگلیس و به ویژه در لندن چشمگیر است. در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، احساس خارجی بودن کم تری را می توان داشت.

بهترین کشورها برای مهاجرت
در انگلیس خدمات رفاهی دولت از کشورهایی مانند آلمان و حوزه اسکاندیناوی کم تر است. از طرفی در صورتی که کاری در انگلیس پیدا کنید نیاز به آن دارید که توسط شرکت کارفرما حمایت شوید. به اصطلاح آن شرکت باید اسپانسر شما برای دریافت ویزا شود. هزینه های مهد کودک در انگلیس بالا است. اما خدمات درمانی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و به صورت کاملا رایگان می باشند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

آسیا و اقیانوسیه

آسیا و اقیانوسیه چند کشور مهاجر پذیر بزرگ دارد. از جمله آن ها می توان به ژاپن، عربستان، امارات متحده عربی، استرالیا و نیوزلند اشاره کرد. بیشتر کشورهای آسیایی شرایط شهروندی سخت و پیچیده ای دارند. بیشتر مهاجران به عنوان نیروی کار ارزان وارد این کشورها می شوند. عموما به محض از دست دادن کار نیز مجبور به ترک این کشورها می شوند.
به عنوان مثال در امارات متحده عربی، تقریبا تمامی خارجی ها نیروهای جوان هستند. در اقیانوسیه البته شرایط متفاوت است. کشورهای استرالیا و نیوزلند برنامه های مدونی برای جذب مهاجران ماهر و تحصیل کرده دارند. نیوزلند از لحاظ میزان استقبال از خارجی ها از بهترین کشورهای جهان است. برنامه های جذب متخصص و تحصیل کرده نیوزلند بسیار حساب شده و سازمان های دولتی مربوطه بسیار حرفه ای رفتار می کنند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

استرالیا

هر کسی با شنیدن اسم استرالیا به یاد حیوانات دوست ‌داشتنی و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر این کشور می‌افتد. یکی از مهم ترین دلایل رواج مهاجرت به استرالیا، اقتصاد قوی این کشور می باشد که حتی در دوره رکود جهانی نیز آسیب چندانی ندیده است. استرالیا از نرخ بیکاری پایینی بهره می برد و با هدف توسعه پایدار و رقابت اقتصادی و علمی با سایر کشورهای پیشرفته، نیاز زیادی به بسیاری از مشاغلی دارد که می توانند توسط متقاضیان مهاجرت به استرالیا تامین شوند. استرالیا کشوری مهاجرپذیر و چند فرهنگی است که به خانه ای برای تعداد زیاد مهاجرین تبدیل شده است.

مجاورت تعداد کثیر فرهنگ های گوناگون در استرالیا باعث جذب آداب و رسوم مختلف از بسیاری از کشورها و به خصوص کشورهای آسیایی شده است. شهرهای مهم استرالیا انواع خدمات را برای شهروندانشان ارائه می کنند. از جمله این خدمات، فراهم بودن بهترین شرایط کاری و تفریحی برای ساکنان آن است. این ها تنها بخشی از دلایلی هستند که سبب می شود استرالیا به یکی از انتخاب های افرادی تبدیل شود که قصد خروج از وطن و مهاجرت به کشوری دیگر را دارند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

دلایل مهاجر پذیر بودن استرالیا

دستیابی به موقعیت ‌های شغلی بهتر، رفاه بیشتر در زندگی، استفاده از آب و هوای مطلوب، خدمات درمانی و اجتماعی مناسب و در نتیجه برخورداری از یک زندگی شادتر از مهم ترین دلایلی هستند که هر کس را برای مهاجرت به این سرزمین ترغیب می کند. تقریبا نیمی از جمعیت امروز استرالیا ریشه‌ای غیربومی دارند. این یعنی استرالیا کشوری مهاجرپذیر است. بنابراین اگر می‌خواهید اقامت استرالیا را بگیرید نیازی نیست نگران تبعیض نژادی باشید. تنوع دین، نژاد و ملیت در این کشور بسیار زیاد است. محدودیتی برای اعتقادات اشخاص وجود ندارد. مهاجران زیادی از هند، لبنان، آمریکای لاتین، اروپا و… به امید زندگی بهتر به استرالیا می‌آیند. آن ها با رویکردها و دیدگاه‌های مختلف به زندگی، در استرالیا در کنار هم زندگی می‌کنند. همه با هم محیطی آرام و رو به ‌رشد در این کشور ساخته‌اند.

بهترین کشورها برای مهاجرت

نرخ پایین ارتکاب جرم

نرخ ارتکاب جرم در استرالیا بسیار پایین است و این مساله، استرالیا را برای متقاضیان مهاجرت استرالیا جذاب تر کرده است. علاوه بر این استرالیا همه ساله به بسیاری از افرادی که به دلایلی در کشورشان امنیت ندارند ویزای پناهندگی اعطا می کند. استرالیایی ها به داشتن زندگی آرام و بی دغدغه معروف هستند. این امر مدیون شرایط جغرافیایی خاص این کشور و موقعیت مالی مناسب استرالیایی ها است. استرالیا را می‌توان بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی در نظر گرفت. جمعیت استرالیا طبق آخرین سرشماری انجام‌ شده در سال 2020 حدود 25 میلیون نفر است.

بهترین کشورها برای مهاجرت

نام شش دانشگاه استرالیا در بین 100 دانشگاه برتر جهان به چشم می‌خورد. این کشور در حال حاضر میزبان بیشتر از 270 هزار نفر دانشجوی بین‌المللی است. همین چند دلیل برای انتخاب استرالیا برای مهاجرت تحصیلی کافی است. البته این کشور هیجان‌انگیز چیزهای دیگری هم دارد که دانشجویان و علاقه‌مندان به تحصیل را شیفته خودش می‌کند. استرالیا از جمله کشورهای مهاجرپذیر و چند ملیتی است؛ بنابراین موقع حضور در این کشور کم تر احساس تنهایی و غربت می‌کنید. همچنین استرالیا طبیعت محشری دارد که کم تر کسی می‌تواند روی آن چشم ببندد. بنابراین استرالیا برای علاقه‌مندان به طبیعت و ماجراجویی هم گزینه جذابی است. در نهایت این که ویزای تحصیلی استرالیا را به ‌راحتی می‌توان به دست آورد و کار در استرالیا بعد از تحصیل امکان‌ پذیر است. بنابراین تحصیل در استرالیا در حقیقت سرمایه‌گذاری برای یک آینده درخشان به ‌حساب می‌آید.

بهترین کشورها برای مهاجرت

اروپا محبوب‎تر از آمریکا

بر اساس مطالعه‌ای که در نوامبر 2019 توسط مرکز تحقیقات «نان‎پارتیان پو» منتشر شد، مهاجرانی که به صورت قانونی و غیرقانونی راه کشورهای اروپایی را در پیش می‎گیرند از لحاظ ملیت متنوع‎ تر از افرادی هستند که می‌خواهند روانه خاک ایالات متحده آمریکا شوند. این تحقیق نشان می‌دهد اکنون کشورهای اروپایی نزد مهاجران سراسر دنیا، مقاصد محبوب‎تر و مطلوب‎تری محسوب می‎شوند. جهش کیفیت استانداردهای تحصیلی و زندگی در این کشورهای اروپایی در تمایل بیشتر برای مهاجرت به آن‌ها دلیل عمده محبوب‎تر شدن نسبت به ایالات متحده آمریکا به شمار می‎رود.

البته در تبدیل شدن اروپا به یک مقصد محبوب مهاجرتی دلایل دیگری هم وجود دارد. بسیاری از مهاجران از قاره آفریقا راهی این قاره می‌شوند. آن‌ها خیلی راحت با کشتی خود را به سواحل پرتغال، ایتالیا، اسپانیا و به خصوص فرانسه می‌رسانند. فقط در سال 2015 بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر وارد کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی شدند. همچنین بر اساس اعلام سازمان ملل، بیش از 11 هزار نفر در شش هفته اول سال 2020 از طریق دریای مدیترانه سفر کرده اند. با این وجود مهاجرت همچنان در کشورهای عضو اتحادیه اروپا یک مسئله بسیار تفرقه افکنانه است. به همین ترتیب بر اساس تجزیه و تحلیل نیویورک تایمز، تعداد مهاجران وارد شده به خاک ایالات متحده آمریکا به کم ترین میزان خود از سال 2008 رسیده است.

ترامپ مسبب نرخ مهاجرت کم به آمریکا

همان طور که در سطور پیشین ذکر شد دلیلی که باعث شده است نرخ مهاجرت به ایالات متحده کم تر شود این است که قوانین بسیار سخت گیرانه‎ای برای پذیرش مهاجر در دولت تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ به وجود آمده است. این قوانین سخت‎گیرانه تا آنجا پیش رفت که شهروندان چند کشور جهان از تردد و سفر به آمریکا منع شدند. این خود بحرانی بزرگ برای مهاجران به شمار می‎رفت. این کشور به منظور کاهش هر چه بیشتر مهاجران، اقدام به کشیدن دیوار با مرز مکزیک کرده است.

بهترین کشورها برای مهاجرت

سخن پایانی

با توجه به شرایط حاکم بر جامعه بسیاری از افراد خواهان مهاجرت هستند تا بتوانند برای خود و خانواده‌ی خود زندگی بهتری را فراهم آورند. مهاجرت از طرق مختلفی همچون ازدواج، تولد، تحصیل، کاری، سرمایه گذاری و پناهندگی امکان پذیر می باشد. ما در این مقاله تلاش نموده ایم تا شما را با برترین و مهاجرپذیرترین کشورهای جهان آشنا کنیم. اگر با آشنایی از شرایط هر کدام از کشورها قصد مهاجرت کردید بهتر است قبل از هر اقدامی تحقیقاتی کامل تر و بیشتری را نسبت به کشور مقصد خود با توجه به هدفتان به عمل آورید. در این راستا می توانید از گروه و مشاوران خبره مجموعه داوین گشت نیز کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up