تجربه لذتی متفاوت در پارک ژوراسیک بانکوک

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در این مطلب قصد داریم شما را با پارک ژوراسیک بانکوک آشنا کنیم؛ پس همراه ما باشید.

تایلند یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری‌ در دنیا شناخته می‌شود که به سرزمین لبخندها در جنوب شرقی آسیا معروف است. کشور تایلند از لحاظ جغرافیایی از شرق با کشور کامبوج و از غرب با کشور میانمار، از شمال با کشور لائوس و از جنوب با کشور مالزی همسایه می‌باشد. با سفر به این کشور که کشوری پر از مناظر طبیعی بکر است می‌توان بسیاری از هیجان‌ها و آرامش طبیعت را هم زمان به بهترین شکل ممکن تجربه کرد.

جالب است بدانید اکثر گردشگرانی که تایلند را برای سفر انتخاب می‌کنند تصورشان از این کشور، تنها جزایر زیبا و سواحل خیره‌کننده است. در صورتی که در صنعت گردشگری امروزه تایلند یکی از مقاصد مهم تلقی می‌شود‌. چنان که سواحل زیبای این کشور فقط قطره‌ای در مقابل دریای بی‌کران سرگرمی و امکانات مفرحش محسوب می‌شود. در حقیقت با رزرو بلیط و سفر به این شهر هم می‌توانید از تماشای این کشور زیبا بی نصیب نمانید هم می‌توانید مکان‌های دیگری مانند مراکز خرید و پارک‌های بسیار زیبای این شهر را بازدید کنید. مجموعه پارک ژوراسیک بانکوک یکی از این جاذبه‌ها می‌باشد که سالانه گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. به محض ورود به این پارک احساس خواهید کرد به چند میلیون سال قبل رفته و وارد دوران دایناسورها شده‌اید.
در ادامه بخش‌های مختلف این پارک را به شما معرفی خواهیم کرد
.

معرفی پارک ژوراسیک بانکوک

تعداد 200 دایناسور در این پارک ساخته شده‌اند که همگی آن‌ها به شکل کاملا طبیعی به نظر می‌رسند، به صورتی که سر، دست و دُم‌شان نیز متحرک می‌باشند که همین مسئله باعث تحریک قوه تخیل شما می‌شود. یکی از نکات مثبتی که این پارک دارد نبودن محدودیت سنی می‌باشد، پس ورود به این پارک هیچ محدودیت سنی ندارد و کودک، نوجوان، پیر و جوان قادر می‌باشند از لذت دیدن این پارک بی‌نصیب نمانند. بدون شک اکثر گردشگرانی که بانکوک را انتخاب می‌کنند بازدید از این پارک را در برنامه بازدیدهای خود دارند چرا که تجربه دیدن موجوداتی که تا به حال از تلویزیون می‌دیدند را الان می‌توانند از فاصله‌ای چند متری داشته باشند که در نوع خودش هیجان تازه‌ای به همراه دارد.

چرخ‌ و فلک بزرگ پارک ژوراسیک بانکوک

چرخ و فلک بزرگ این پارک یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های این پارک به حساب می‌آید. دقیقا چیزی که خیلی‌ها را وسوسه می‌کند تا حتی یک بار هم که شده این را امتحان کنند. این چرخ و فلک طوری طراحی و در پارک قرار داده شده است که وقتی در بالاترین نقطه قرار می‌گیرید می‌توانید از بالا نظاره‌گر تمام پارک و همچنین دایناسورهای غول پیکر در زیر پاهایتان باشید و مطمئن باشید تجربه سوار شدن این چرخ و فلک می‌تواند خاطره‌ای ماندگار برای شما رقم بزند.

سینمای مالتی مدیای هیجان‌انگیز

یک سینمای خیلی بزرگ داخل این پارک توجه شما را جلب خواهد کرد که وقتی وارد این سینما می‌شوید، پخش تصاویر در سقف و دیوارهای سینما هوش و حواس شما را پرت می‌کند که همگی در رابطه با دایناسورها و عجایب در حال نمایش هستند. شاید یکی از نکات مثبت برای بازدید از این بخش این باشد که اطلاعات عمومی شما را در رابطه با نحوه زندگی دایناسورها افزایش دهد. همچنین تکنولوژی مالتی مدیا این توانایی را دارد که تصاویر را به‌ طور واقعی‌تر به شما نشان دهد.

آزمایشگاه تخیلی پارک ژوراسیک بانکوک

اگر بابت هزینه‌ای که برای بازدید از این پارک کرده‌اید هنوز چیزی عایدتان نشده است ما به شما این بخش را پیشنهاد می‌کنیم. حتما در حال تماشای فیلم‌های تخیلی دیده‌اید که تخم‌های دایناسورها داخل آزمایشگاه مدرن و پیشرفته‌ای نگه‌داری می‌شوند و ناگهان ترک می‌خورند و موجودی ترسناک از آن بیرون می‌آید. این بخش به شکلی عجیب اما واقعی شبیه سازی شده است و حتما توجه شما را جلب می‌کند. بنابراین بازدید از این بخش را فراموش نکنید.

آموزش مطالب در مورد دایناسورها

اگر خیلی علاقه‌مند به کسب اطلاعات در رابطه با جزئیات فیزیکی این موجودات
و گونه‌های مختلف هستید، در کنار تمام 200 دایناسوری که در پارک وجود دارد،
تابلویی است که نام آن‌ها و جزئیات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فرار از دست دایناسورها در پارک ژوراسیک بانکوک

یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین بخش‌های این پارک بخش فرار از دست دایناسورها می‌باشد.
البته در صورتی از این بخش بازدید کنید که هیچ گونه بیماری قلبی نداشته باشید.
قفس وحشتناک گریز از دست دایناسورهای این پارک وحشتناک‌ترین بخش می‌باشد.
چیزی که اگر یک‌ بار آن را تجربه کنید، مطمئن باشید دوباره هوس می‌کنید به این پارک شگفت‌انگیز بروید.
در این قفس شما باید از دست دایناسورها فرار کنید و شکار آن‌ها نشوید.
همه‌ چیز به شکل واقعی طراحی شده تا شما هیجان و لذت بیش‌تری را در این قفس تجربه کنید.

تا آن‌جایی که توانستیم مختصری از بخش‌های مختلف و هیجان‌انگیز این پارک را به شما
معرفی کردیم تا موقع سفر به بانکوک ، این شهر زیبا و دیدنی بازدید از این جاذبه را از دست ندهید.
مطمئن باشید با رفتن به این مجموعه بی‌نظیر تجربه‌ای متفاوت را از سفر به این شهر برای خود ثبت می‌کنید.
توجه داشته باشید که بخش‌هایی را که خدمت شما معرفی کردیم تنها تعداد محدودی از جاذبه‌های این مجموعه بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up